Osteopati

kjellolav.jpg

Osteopat D.o mnof

Kjell-Olav Trosdahl

Klinikken har autorisert osteopati tilgjengelig!

Osteopati er en behandlingsform knyttet opp mot de aller fleste systemer i kroppen og hvordan de påvirker hverandre. Vi består av så utrolig mye mer enn et muskel- og skjelett system. I tillegg til dette har vi mange andre systemer som blant annet sirkulasjons systemet, nervesystemet, organsystemet, immunologisystemet, bindevevssystemet, hormonsystemet osv. Osteopati er innunder autorisert helsepersonell.

Ved å inneha kunnskap om alle disse systemene i kroppen vår vil man også ha en helhetlig forståels for hvordan kroppen vår som helhet fungerer! Dermed vil man også kunne se avvik hos pasientene våre.

Osteopati kan hjelpe ved følgende smerter og plager:

• Rygg-, bryst- og nakkesmerter

• Skulder-, albue- og håndleddssmerter

• Hofte-, kne-, ankel-, og fotsmerter

• Hodepine, svimmelhet og balanseproblemer

• Bekkensmerter og andre plager ifm svangerskap

• Funksjonelle plager hos spedbarn

• Akutte- og belastningsrelaterte plager

• Idrettsskader

Osteopaten vil sammen med deg lage en plan for dine behandlinger, hva du kan forvente og hva du selv må ta ansvar for.

Medlemmer av Norsk Osteopatforbund har en 4-årig heltids utdannelse fra Høyskolen i Kristiania i Oslo eller tilsvarende. Utdanningen følger internasjonale fagstandarder og gir rett til å bruke yrkestittelen osteopat.

Kjell-Olav jobber tett med Erik på klinikken slik at vi ved behov i fellesskap får deg dit du helst vil med dine plager. Ellers sammen med annet helsepersonell der det trengs.

Ta kontakt om du har spørsmål om osteopati og om vi kan hjelpe deg med dine plager.

Kjell-Olav nåes på e-post: kontakt.hoof@gmail.com eller mobil (helst sms)

488 60 305 (resepsjon)

NOF_logo_A.jpg